Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11513/3332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKılıç Sağlam, Kamile-
dc.date.accessioned2023-07-04T11:15:38Z-
dc.date.available2023-07-04T11:15:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11513/3332-
dc.description.abstractBu çalışmada Şanlıurfa’nın marka olmasının gerekleri ve boyutları ile kent markasının imajı ele alınmıştır. Bir kentin imajını oluşturan unsurlar aynı zamanda o kentin markasının nasıl algılandığını belirleyen unsurlardır. Bu amaç ile Şanlıurfa kentinin fiziksel, soyut ve kent halkına ilişkin algı ölçülmeye çalışılmıştır Şanlıurfalı olmayan yerli turistlerle de 429 adet yüz yüze anket yöntemi ile veri elde edilmiştir. Elde edilen veriler SPSS 24 istatistik programında analiz edilerek Şanlıurfa’nın imajı ile Şanlıurfa’yı markalaştırabilecek unsurlar belirlenmiştir. Bu çalışmanın sonucunda Şanlıurfa’nın kent ,imajında ön plana çıkacak ürünleri, mekanları ve değerleri; Şanlıurfa tarihi ve doğal güzellikleri, geleneksel kültürel yapısı, dini atmosferi, coğrafi konumu ve sosyo-ekonomik yapısı gibi unsurlar Şanlıurfa’nın markalaşması ve kent imajı için önemli oldukları ortaya çıkmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.subjectŞanlıurfa, marka, kent markası, turizmen_US
dc.titleŞANLIURFA’NIN KENT İMAJI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMAen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Fen Bilimleri Enstitüsü

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
577478.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.