Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11513/1374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDOĞANTEKİN, SADİYE-
dc.date.accessioned2019-08-01T06:30:44Z-
dc.date.available2019-08-01T06:30:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11513/1374-
dc.description.abstractBu çalışma; Türk toplumunun önemli kilit taşlarından olup, manevi değerler üzerinde etkili faktörler olan aile, medya ve okulu ele almaktadır. Bunların manevi değerler üzerindeki etkilerinin tespit edilmesi amaçlanmaktadır. Araştırma; aile, medya ve okulun manevi değerlerin oluşmasında önemli faktörler olduklarını ve herhangi birinin diğerlerine göre daha etkili olduğu şeklinde bir saptamanın zor olduğunu göstermiştir. Ayrıca manevi yozlaşmanın önüne geçebilmek için her üç ögenin de aynı oranda önemli oldukları belirlenmiştir. Anahtar Sözcükler: Manevi Değer, Aile, Medya, Okul. This study examines family, media, and school as effective factors which are the corner Stones in Turkish society. It aims to find out their impacts on spiritual values. The research has showed that these three factors have important effects on the formation of spiritual values and that it is difficult to state that one factor is more effective than the other. In addition it has been underlined that these three factors are equally important in order to eliminate spiritual deformation. Key Words: Spiritual Values, Family, Media, School.en_US
dc.language.isotren_US
dc.subjectDin = Religion ; Sosyoloji = Sociology Dizin:Aile = Family ; Değerler = Values ; Din sosyolojisi = Religious sociology ; Manevi faktörler = Moral factors ; Medya = Media ; Okullar = Schoolsen_US
dc.titleManevi değerlerin oluşmasında etkili faktörler olarak aile medya ve okul / Family, media and school as effective factors in the formation of spiritual valuesen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Sosyal Bilimler Enstitüsü

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
429739.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.